Recon
Přidal: adminJako administrátorovi serveru [CZ] Ranked Server se mi díky patchi R16 v budoucnu nabízí možnost více omezení na serveru a to od baserape až po omezení povolání.
V tuto chvíli se vás ptám, jak byste reagovali, kdyby na nějakém serveru bylo omezení pro počet Sniperů na mapě?
Počet Reconů na mapě.
- Ano, počet sniperů bych omezil na minimum/zakázal (20%, 31 Votes)
- Ano, max. 5 sniperů za tým (45%, 70 Votes)
- Ano, ale více jak 5 sniperů za tým (5%, 8 Votes)
- Ne, povolání recon bych neomezoval (30%, 46 Votes)
Total Voters: 155




















Červenec 13th, 2010 at 16.15
Mozna je lepsi to mit nastaveno podle poctu slotu. V kazdem ze squadu jeden sniper takze pri poctu mist na serveru 32 by tam mohlo byt max 6 sniperu v jednom teamu. Pri 24 – 4 sniperi atd…
Červenec 13th, 2010 at 16.23
5 je moc a zakaz uplnej je blbost, na jednom francouzksem servru maj max 2 a je to celkem fajn .)
Červenec 13th, 2010 at 16.38
Vypnout asi ne, ale omezit výrazně počet sniperů. Viděl bych to maximálně na 2
Červenec 13th, 2010 at 16.51
omezil bych na 4 pro team,aby každá skupina měla možnost mít svého snipera.Sice asi na ten server stejně pujdu jen zřídka (na CZ serverech je hodně lam,co hodně píšou), ale napsat to můžu
Červenec 13th, 2010 at 16.58
Ja jsem teda proti zakazu nebo omezeni a to uz za nej ani nehraju O_o
Červenec 13th, 2010 at 17.05
Ty s prominutím sniperské HOVA*KA bych upe smazal ze hry…ALE POUZE PRO RUSH !!
Nejlepší je když tym prohrává tak se každej přepne na spinera kvůli KDčku a jen pár lidí se snaží..demence… FUC* OFF SNIPERS
Červenec 13th, 2010 at 17.26
Já jsem taky proti, jsem totiž doslova jako průzkumník… snipím a jdu i do boje
Červenec 13th, 2010 at 17.29
Jednoznačně omezit!!! Počet bych odvíjel podle toho kolika slotovej server to bude. Přece jen je rozdíl 16 nebo 32 server…
Červenec 13th, 2010 at 17.47
Já jsem proti jakémukoliv omezování kitů a zbraní na public ranked serverech.
Omezení kitů a zbraní si dělejte na nonranked serverech (např. pro CW apod.) a neomezujte lidi co si chtějí zahrát podle své chuti cokoliv.
Červenec 13th, 2010 at 17.56
2:Zizi si zaplať vlasttný server a hraj si jak chceš !!!
Je to jasné MOJ server MOJE previdla je to každeho volba či tak bude hrať alebo nie keď sa niekomu nepačia pravidla serveru nikto ho nenuti aby na ňom hral !!!
Červenec 13th, 2010 at 17.58
Asi tak… Ten server hráči asi neplatí a je na vlastníkovi serveru jak si ho nastaví… Navíc tyhlety omezení sou někdy fakt potřeba, protože někdy to potom fakt s týmovou hrou vůbec nesouvisí a každej si dělá co chce…
Červenec 13th, 2010 at 18.07
Stejne pochybuju, ze to jde efektivne omezit, pokud to dela to co myslim, tak to stejne nikomu nepomuze, protoze to resi kity pouze pri spawnu a ne pri sebrani kitu, takze tech sniperu tam muze bejt klidne 10 i pres omezeni.
Červenec 13th, 2010 at 18.09
no problém je v modu RUSH v tom, že když většina útočícího týmu snipí tak je to hra o ničem a většinou se normální hráči odpojí…
Červenec 13th, 2010 at 18.10
omg nechapem preco sa bavite len o sniperochj tak to rovno nastavte v kazdom teame moze byt len jeden sniper jeden medic jeden enginer a jeden asault nechapem preco prave chcete omezovat reconov, ved ked campia neplnia objectives tak co na tom je ? ked uz tak by som zmenil nastavenia aj medicom prinajmensom
Červenec 13th, 2010 at 18.11
team myslim tu 4 clonu skupinu
Červenec 13th, 2010 at 18.26
Draku13 pak tedy ,ale je tahle anketa zbytečná.Ať si vlastník servru nastavíí co chce,však to poznaá na návštěvnosti.
Červenec 13th, 2010 at 18.41
Když už si du jednou za čas zahrát tak nejsem zvědavej aby mě někdo omezoval ve výberu zbraní, povolání anebo vozidel. Tak zakažte asaulta – ten zase vadí jinýmu, nebo medica kvuli defibrilátorům. Možná že engeneer by tam taky bejt nemusel protože všem vadí střílení raketometama. A co zakázat některý mapy ? nebo vrtulník ? Jasně můžu jít jinam, ale tohle udělá víc lidí protože Já sem sniper a je mi jedno co si o tom myslíte – možná to samý jako já o tankách ale Nechci je zakázat protože někdo jinej si to bez toho nemuže představit. Toť vše.
Červenec 13th, 2010 at 18.51
Pokud chceš podpořit týmové hraní, nastav čtyři různé profese pro 4-členný tým. Komu se to zalíbí, bude hrát a nebude brblat, zbytek se odpojí a půjde jinam. Já už jsem takto hrál a bylo to v pohodě.
Červenec 13th, 2010 at 18.57
Ale asi bych to uvedl i v názvu serveru, ať to hráči ví předem, možná by nebylo špatné zavést nějakou zkratku, ať se takový server dá snáze vyhledat. Např.“4in1″
Červenec 13th, 2010 at 19.07
Prijde mi jako blbost neco omezovat, jednak hraju jen za snipera (nejsem kokot co kempuje pri utoku, proto moje KB vypada jak vypada), sniper ma lepsi moznost se schovat. takze vetsinou funguju jako resp, plus podpora. Pokud zakazes snipery jediny co se zmeni je kit se kterym budou kempovat. Takze misto snipera bude kempovat assault s nadometem. Nic bych neomezoval, spis trebas zakazat kempovani autocicimu teamu. Nebo zakaz snipery resp. kempujici snipery utocicimu teamu (jeden server to mel) Nechali me tam po domluve s adminem, pac jsem utocil a nesedel nekde na prdeli. Takze tak.
Červenec 13th, 2010 at 19.09
Nikdo nic nezakazuje, pouze omezuje a to že někdo nedokáže hrát za nic jinýho než snipera je pěkně ubohý…
Červenec 13th, 2010 at 19.15
To že nedokážeš zabít težkym kulasem poskakujícího snipera s m9 je pěkně … ne ubohý, ale seš uplně levej
Červenec 13th, 2010 at 19.29
zadny zakac sniperu zakaz kempit na jednom mistě napr víc jak 15 sekund
Červenec 13th, 2010 at 19.47
Paráda…..na mojí sestavě můžu hrát pouze jako sniper. Když jsem blízko bitvy, tak se to nedá. Hratelné je to pouze z dálky.
Červenec 13th, 2010 at 19.53
Kolousku ja nehraju za nic jineho protoze me to bavi, zabit umim kazdou zbrani, ale sniper je sniper. Jak tady sekunduje Filipek, proste zakazat kempeni, o nicem jinem to neni, zakazes snipera zacnou kempit jini, neni to o kitu je to o lidech. Casto sam znicim vic M-Comu nez ostatni dohromady, protoze ostatni kempi a nejen sniperi. Mam K/D 0,79 a je mi to jedno. Nehraju na to. Hraju proto abych vyhral.
Červenec 13th, 2010 at 20.10
Možná by nebylo od věci omezit i počet mediců. Ono recon sice kazí teamu výhry, ale medic kazí celou hru jednotlivcům:-D.
Červenec 13th, 2010 at 20.10
Jako nechcete sa vratiť do ŠKOLY a naučiť sa čítať ??? Tu sa píše len o obmedzení počtu a nie o zakazaní povolania !!!
Červenec 13th, 2010 at 20.15
„Ano, počet sniperů bych omezil na minimum/zakázal (19%, 11 Votes) „
Červenec 13th, 2010 at 20.27
Nic bych neomezoval,jak psal „LEECH“ to by se pak musel omezit i engeneer,protože jich tam taky naběhne dvacet a pálej jen raketama,což je to samé a takhle můžem pokračovat s každým povoláním.
jsou mezi náma „HRÁČI“ ale bohužel také „ZBĚRATELÉ KD“ s tím nikdo bohužel nic neudělá a nic to nezmění ani omezování sniperů!!!
Červenec 13th, 2010 at 20.33
Omezit všechny kity
Medik – defib, Eng – trapná bazuka … atd
Červenec 13th, 2010 at 20.38
Alebo zrušiť MP a hrať len SP !!!
Červenec 13th, 2010 at 20.50
Jakej RUSH? To neznám, znám pouze Zteč
Červenec 13th, 2010 at 21.39
Tak chlapy na ZTEČ za soudruha Stalina !!!!!!:-)
Červenec 13th, 2010 at 22.08
Zteč
Červenec 13th, 2010 at 22.34
ja bych snipry zakazal nebo je dal na minimum.kdyz treba hraju rush port valez tak vsichni rusaci na kopci snajprujou a 1 dava naloze.taky me nejvic zabiji sniprove
Červenec 13th, 2010 at 22.40
U Port Valdez ti staci jediny assault, co ti zakouri celej slavnej kopec.
Červenec 13th, 2010 at 22.47
Nejhorši je, že když se dostaneš do mapy, kde je hodně nahusto baráků a krytů s tankem, snniper ti tam nahodí bez vašeho vědomí 1 C4 a máte to za sebou…
Červenec 13th, 2010 at 22.50
Já bych hlavně zamezil baserape než snipky.
Snipky nejvíc tady tohle totiž dělaj… Hlavně na Valpariso si člověk někady skoro vůbec nezahraje. Sedne do vrtulníku šup Hedka. Vleze k UAV šup Hedka.
Tohle mě trochu štve jelikož se stane že hned jak se lognu hned ji mám to jako nemá smysl. Jedno se mě stalo že šestkrát zasebou Hedka dohlavy hrál jsem asi 30 veřin a hru jsem vypl
Červenec 13th, 2010 at 22.53
Nejlepší by bylo vypnout to slavný K/D ratio. Prostě se nebude nikde zobrazovat a bude vymalováno. Většina sniperů jsou stejně jen sběratelé ratia.
A k tomu omezování. Pokud si dobře pamatuju, tak třeba na takových CoD1, CoD2, CSkách byly sniperky většinou omezený třeba na dvě a nikdo si nestěžoval, tak proč tu všichni křičí?
A to jak tu něktěří vykřikují aby se zakázali/omezili assaulti atd, je podle mě docela irelevantní. Snipeři se omezují hlavně kvůli tomu, že půlka útočícího týmu kempí někde v křoví a nikdo pořádně nehraje.
A stejně bych ty co tu vykřikují aby se nic nezakazovalo vůbec neposlouchal. Ta nejhlasitější skupina bývá většinou ta nejméně početná.
Červenec 13th, 2010 at 23.27
Já jsem proti omezovaní kitů. Tady nejde o to, že ti kempiči hrajou recony, ale že jsou prostě kempiči. seberete jim recon, tak si vemou medika s acogem, pak tady bude vote na omezení mediků, tak si vemou gustava, tak omezíme gustava… 40mm, dál nemá cenu pokračovat. Prostě a jednoduše jde o lidi (neřval bych při limitu, že tam nikdo nechodí).
Červenec 14th, 2010 at 0.30
Tak je jasný že jak řeknete omezit snipery opakuji omezit!!! tak tu budou nejvíc brečet ti co hrajou jen snipery a víme jakým stylem…
Červenec 14th, 2010 at 0.58
OMEZIT MAX 2 NECHCI VIDĚT ARMÁDU SNIPERU
) HRŮZA NARODÍŠ SE DUP SNIPER HRŮŮZA EŠTĚ V ŽIVOTĚ JSEM NEVIDĚL HRU KDE BY PŮLKA TEAMU HRALA ZA SNIPERA JO KDYBY TO MĚL SNIPER TĚŽŠÍ NA STŘELBU TŘEBA JAKO V PROJECT REALITY TAK TO BY BYLA JINÁ!!!
Červenec 14th, 2010 at 0.59
No rozhodně je to těžší než v CoD2 , kde je snipa naprostá ubohost
Červenec 14th, 2010 at 8.01
Aha zakazat assault je irelevantni?!? Promin chlape ale jeden z nas -ja to nejsem- nepochopil o cem sem psal. #Assault – granatomet, tobe nevadi kdyz si nejaky „skiller“ zaleze za betonovou zabranu, pod nohy si hodi ammo a pali nady po cely mape?? #Medic – zabijes toho ocasa s nadometem a tenhle ti ho znova nakopne? Anebo #Engeneer s Gustavem v okne cekajici na tve pribehnuti? Mam hrani podle „obdobi“- jednou hraju tydny za snipera, pak nemuzu jinak nez za assaulta a pak to musim stridat protoze mi nejde hrat dvakrat za stejny povolani. Nechapu co mate proti snipam – vcera sem hral RUSH a byl tam team -ne squad, team co bzl snad jen z Reconu a hadej … jo vyhrali jsme za utocici tym. Neni to v povolani, je to v lidech
:)
Červenec 14th, 2010 at 8.29
Naprosto souhlasim.
Červenec 14th, 2010 at 9.48
Jak vidíte každé povolání má svoje. zaleží na každém jaký má smysl pro fair play a team play. A každý ať už hraje jakkoliv se dá přechcat (obelstít), stačí chvilku zapřemýšlet. Ideální by bylo jedno povolání na squad. (1x medic, 1x engeneer, 1x recon, ve squadu jinak assault = vyvážený team)
Já osobně často hrávám za recona protože mám k dispozici MOTION SENZOR. Držím se svého squadu a pomáhám. Používám SVU Snaiperskaya Short s kolimátorem (Red Dot Sight) a střílím na střední a krátkou vzdálenost. Takže pozor panové, Recon nemusí být sniper, nemusí kempit na konci mapy, ale může být velmi užitečný.
Neomezoval bych, nanejvýš doporučil…. Je to jen hra.
Červenec 14th, 2010 at 13.37
Pro KOLOUSKA001 – hod si me do friendlistu a pojd si nekdy zahrat, ukazu Ti jak kempim. Jak tady pisi ostatni, nejde o kit, ale o hrace, kdyz mu vezmes snipu vezme si jinej gun a kempit bude stejne.
Červenec 14th, 2010 at 13.47
ivosh…jak říkáš,souhlasím
Červenec 14th, 2010 at 14.18
Lidi pár jedinců to tu už dobře popsalo. Ono nejde o to, kdo má jakou zbraň. Každý má svá plus a mínus a je třeba se stím buď naučit žít a nebo jít hrát jinou hru. Tady jde o to, že v rush modu i conquest modu vám polovina teamu stanuje někde mimo bojiště a za hru si dá pár killů. Problém je v tom, že nespotují a jejich užitečnost pro útočící team je takřka nulová. Klidně ať hraje celý team za recon, ale ať jdou při útoku sakra útočit…
Omezil bych class jen z toho důvodu, aby byli teamy vždy vyrovnané. Ono full medic team taky není žádná sranda, když jednoho zabijete, on přiběhne druhý, oživí si mrtvolu před sebou, ta je pár vteřin nesmrtelná a mezitím vás rozstřílí na hadry M60tkama…
Červenec 14th, 2010 at 14.19
Furt všichni píšete že to je jen hra. Samozřejmě že je, ale když někdo příde večer dom utahanej a chce si v pohodě zahrát normálně tak to většinou nejde… A to že tu někdo píše že když druhej team je skoro plnej sniperů v rushi a vy ten team porazíte. Jasně že to je jednoduchý, když oni nehrajou pro team, de spíš o ty lidi co s nima hrajou v teamu a útočí jich jen pár a ani se k M-COMUM nedostanou… Samozřejmě to neplatí jen pro recony…
Červenec 14th, 2010 at 14.21
Jinak nejlepší nápad tu padl s tím že squad by měl vždy jednoho assaulta, enga, medika a recona…
Červenec 14th, 2010 at 14.27
v posledni dobe sem se zacal proti sniperum branit smokem … vemu si asaulta do kitu dam smoke granade a pak palim smoky tam kde sniperi nejcasteji jsou … a je po sniperovi …. hned se lepe hraje hlavne ostatnim. Tak nenadavejte a skuste radsi najit jinej zpusob jak se branit proti sniperum …. nejlepsi je jim zasmoukovat vyhled
Červenec 14th, 2010 at 14.44
někdo si pod reconem představí odstřelovače… jenže já za něj hraju jen kvůli mortalu a bez sniperky ! je to takový protitankový kulometčík…
Červenec 14th, 2010 at 15.12
Já jsem proti už přinejmenším proto že sniper je mé oblíbené zaměření (jak v BFBC2 tak i všude jinde). Ano mě taky snipeři občas naštvou.. No to se holt nedá nic dělat tak se sakra seberu a du ho zabít a nefňukam ne? A když už se bude něco omezovat proč neomezit třeba Antitanky? Ti mě štvou mnohem víc – takovej antitank co to pálí do lidí z Gustava ze 3 metrů dokáže taky naštvat…
Červenec 14th, 2010 at 15.21
Ja sem tak proti uplnymu zakazu. Jak jsem psal na zacatku … pocet sniperu podle toho kolik je slotu na serveru.
Červenec 14th, 2010 at 18.54
Bude nějaky zakaz no tak jdu jinde,jinak když se mi nedaří se snipou davam abakana M 60 je pod mojí uroven jakož gustav.Zakazy chcou jen zakomplexovanci bay bay ženy a dívky!!!!!!!!
Červenec 15th, 2010 at 8.57
Nevim proč by se mělo omezovat nějáký povolání natož reacon, já s nima žádnej problém nemám, když mě štvou tak si vemu tky snipu, vyndám je a je vyřešeno. Mě osobně víc štvou takoví ty „hráči“ co to do vás ze dvou metrů jebnou granátometem nebo gustavem a nic se jim nestane. Přesto bych kvůli těm pár blbečkům nic neomezoval. Prostě ta hra je o všech těch povoláních. Takže zbývá se stím smířit nebo to nehrajte.
Červenec 15th, 2010 at 9.14
souhlasim s BloodsStake vubec nechapu proc by se mela omezovat Recon classa kdyz je to classa jako kazda jina vsechny ty zbrane jsou vyrovnane tak nevim co jeste chcete az na ten CG ale taky se to da prezit protoze si myslim ze ho za engineera pouziva kazdy i ten co na nej nadava treba kdyz se vam schova za zed .. jinak Recon je nej zabava
Červenec 15th, 2010 at 9.41
sice na 5 lidi by se mohli omezit protoze nekdy to hrajou same lamky co s tim neumi a jen kempi a nic nedelaji a aby nebyli vsichni jako recon a aby plantovalo atd recon je spis jako krici klassa a pokud to s nim nekdo umi tak je fakt k nezaplaceni ale omezeni na 2 to je trochu moc
Červenec 15th, 2010 at 11.10
Rozhodně bych to omezil, zakázat je blbost, 5 na tým je moc. Tak něco mezi 2-3 na team. Sice je to public a každej by měl mít možnost hrát co chce. Ale vzhledem k debilitě velkého množství hráčů a vzhledem k obrovské účasti dětí. Je na HC občas skoro nehratelno. Prostě aby proti sobě stálo 10vs10 sniperů to je fakt debilita. Sniper je potřeba a nevadí mi, když nějaký někde je ale né aby to měla půlka lidí. Vede to pak i k pasivitě a ostatní si nezahrajou, už bud proto, že je furt někdo snipí přes půl mapy nebo proto, že pak nikdo nedělá objektivy. Je to hlavně nešvar HC páč je to tam na jednu ránu a nemusí se to ani moc umět. Takže snipery jo ale málo
. V reálu je taky třebas jednotka o hafo lidech a maj tam jednoho snipera a pozorovatele.
Červenec 15th, 2010 at 11.33
LOL…zase ten omezenej nesmysl „MUJ SERVER…MOJE PRAVIDLA“, na public ranked serveru si sice kazdej dela co chce, ale ze by na to mel pravo muze rovnou zapomenout! To ze nikdo z EA nedohlizi na tahle svevolna omezeni neznamena ze jakakoliv omezeni jsou v poradku.
Červenec 15th, 2010 at 12.39
Á tady zase bolševik chce diktovat někomu co smí a co nesmí dělat na svém serveru. Vážně, máš nějaké komplexy své universální pravdy, které očividně cpeš každýmu.
Červenec 15th, 2010 at 12.44
CZEbasstart <- A co stim uděláš trumpetko? Jdi na jinej server, na jiný stránky a nevotravuj
. Co neni zakázaný je povolený. A tu se neřeší, jestli si může na svojem serveru dělat omezení, tu se řeší jak si hráči představují to omezení. Jseš mírně offtopic, jdi brečet jinam. Nikdo tě nenutí hrát na tomhle serveru. Je jich mraky.
Červenec 15th, 2010 at 12.58
c0rrupte -tohle si dej do podpisu“Co neni zakázaný je povolený“ Ty jsi určitě jeden z těch co třeba na Isle jsou na bočních skaliskách kam by se nemělo dát dostat že?
gGR3NADE -A ty si aspoň přečti co používáš ve hře nejčastěji.
Červenec 15th, 2010 at 13.00
podle me je zase omezeni na 2 snipery hodne malo tak 4 by byli idealni podle me
Červenec 15th, 2010 at 13.19
to Rufu: ne já jsem stěch, co je perma uprostřed bitvy, pokud možno ve předu a hraju zásadně medica.
Červenec 15th, 2010 at 13.41
Jenom taková otázka o tom patchi R16 on ještě nevyšel? Že se nahoře píše v budoucnu a já jsem někde na EA foru viděl implementaci pro servery 4.7.2010.
Červenec 15th, 2010 at 16.35
2Shang: primitiv jako ty si vysvetluje sve „udajne“ soukrome vlastnictvi nejen podle jemu chybejici inteligence, ale predevsim s absenci vedomosti, takze kdyz si tu hrajes na genia, tak si uvedom ze server neni tvuj, ale mas ho v pronajmu…prazdny kebuli jakou mas ty ten rozdil nedojde…proste opet musim konstatovat ze jsi hlupak co ma nejspis problem i s udrzenim telesnych tekutin, natoz myslenky…a kdyz uz se snazis o to me zesmesnit, tak by nebylo spatny si uvedomit ze tva omezeni na serverech jsou realne bolsevicka…
BTW: TY SE SNAZIS NEKOMU NEUSTALE CPAT OMEZENI HRY TAK ABY SIS VUBEC ZAHRAL…
2c0rrupt: nejsi ty Shanguv hloupejsi bratr, pripadne registrovany partner? Kdyz uz chces pouzivat nejaky citace zasad, pak by sis mel uvedomit ze ZADNA klasa, ZADNA zbran, ZADNY zpusob hry snad krom cheatovani neni v EAULA ZAKAZAN!
hloupost opravdu neni vysada, to je nestesti…a to ze vam bylo nadeleno v hojne mire preci neznamena ze omezovani neni pro omezene…
Červenec 15th, 2010 at 16.57
Á tady zase brečí a pění u klávesnice xaxaxa
Červenec 15th, 2010 at 17.04
2Shang: tvoje argumentacni neschopnost bude nejspis plne odpovidat tvemu skillu, co?
Červenec 15th, 2010 at 17.13
Ale já neargumentuju
já se ti vysmívám
Červenec 15th, 2010 at 17.17
a porad jeste zijes v predstavach ze se tim tvuj komplex menecenosti timhle primitivnim silactvim zmensi?
Červenec 15th, 2010 at 17.32
RUFU („gGR3NADE -A ty si aspoň přečti co používáš ve hře nejčastěji.“) : to bys měl číst ty, jak ty možeš vědět, co já používám? assaulta s C4 + shotgun !
(„někdo si pod reconem představí odstřelovače… jenže já za něj hraju jen kvůli mortalu a bez sniperky ! je to takový protitankový kulometčík…“)
fakt malé děcko… post necromancer
takových debilů je
a abych nespamoval… na HC serverech jsou ty sniperky fakt ošklivé, nedá se přejít k další vlajce, tak si dám taky rekona, naštvu další lidi, ty si daj taky rekona,… no je tento mod normální… takže omezení sniperů ano, ale jen na HC serverech
Červenec 15th, 2010 at 18.00
to CZEbasstart: ty jsi fakt ale trouba
. Shanga neznám. A pokud nemá větší kozy a menší zadek jak moje stará tak mě ani nezajímá
a o tom dost pochybuju.
Červenec 15th, 2010 at 18.25
2c0rrupt? fakt si myslis ze ja vypadam jako trouba?
cetl jsem jen tri tvoje posty a u me je to dost jednoznacny…
Červenec 15th, 2010 at 18.36
to CZEbasstart: ne já nepsal, že tak vypadáš, já psal, že jsi trouba. A jo je to dost jednoznačný
.
Červenec 15th, 2010 at 19.51
no comment…bojim bojim
http://c0rrupt.cz/soubory-files/Gallery-Fotoalbum/Photos/P1000241-1.jpg
Červenec 15th, 2010 at 19.58
a dááál?
no moje fotka tak před třema rokama a? došli ti slova?
Přijde mi to tak trošku mimo mísu
ale jo fajn keep going.
Červenec 15th, 2010 at 20.00
a jestli se ti tak líbim můžu ti klidně poslat i nějakou novou
třeba v trenclích abys měl u čeho honit
. A jestli jsi tak trošku podobojí třeba překecám i starou
. Jsi fakt trouba
Červenec 15th, 2010 at 20.02
Chlapi kurnik běžte tokat někde jinde…
Červenec 15th, 2010 at 20.03
Psát no comment a potom komentovat, to chce hodně velkou retardaci…
Červenec 15th, 2010 at 20.04
Hele MetalStorm_CZ víš jak, přírodě neporučíš
Červenec 15th, 2010 at 20.16
2Shangu, ty si sice tupec, ale nekdy pobavis viz tvuj assi nejlepsi thread s motivem hledani stejne omezenych trotlu…
„Hledáme ještě 2 lidi do squadu, na ponižovačky publiku.
Jsme 2, oba umíme létat, snipovat atd… prostě všechno.“
za tuhle vlastni verejnou charakteristiku idiota bych ti dal i nejakej plusovej bod…
2c0rrupt: ty mas nejspis pocit ze bych na tvoje ykvetykve mel nejak zareagovat?
Červenec 15th, 2010 at 20.19
Bastarde, Bastarde pro trotla je každý trotl :ú
Červenec 15th, 2010 at 20.22
2Shang: ted budeme delat slovni hricky?
treba jako „pro omezence kazde omezeni dobre“?
Červenec 15th, 2010 at 20.26
Chjo gGR3NADE narážel jsem na to že žádný „mortal“ neexistuje Je to Mortar.
Červenec 15th, 2010 at 20.32
Bastarde, Bastarde souhlasím, že jsi omezenec, když chceš omezovat práva majitele serveru.
Červenec 15th, 2010 at 20.35
to Rufu: jak neexistuje a co Mortal Combat
…jo vim jak jsi to myslel.
to CZEbasstart: nemam takovej pocit ale děláš to
jak se říká sám sobě si sereš do huby a to už docela dlouho. A každym postem vypadáš pořád jako větší a větší trouba už spíš takovej trubec
. Mno pokračuj. Už podle toho nicku bych tě typnul na slušnýho čípka
.
Červenec 15th, 2010 at 20.40
2Shangu: ja nevim cim to je, ale bud mas od toho slintani desne zasranej monitor, nebo ti nektery pismenka delaj problemy protoze jich polovinu neznas…
ale rika se ze i ti „blahoslaveni chudi duchem“ tu ziji mezi nami kdyz uz to rodice hned po narozeni nedali do lihu, tak zkusim byt k tobe schovivavy a trpelivy…
ja uz nevim jak ti to srozumitelneji napsat…ty mas akorat tak holou rit, zadnej server nemas, takze i kdyz si ho nekde pronajmes, neni tvuj…mas ho v pronajmu (ale to neni v tomhle pripade az tak podstatny)…nicmene az pochopis tohle, muzeme pokracovat dal, k necemu slozitejsimu…ale mam obavy ze tady koncime, protoze uz tohle je na tebe moc…uznavam
Červenec 15th, 2010 at 20.45
2c0rrupt: (in my nick is zero = 0 = nula)
sam bych to lepe nerekl…
Červenec 15th, 2010 at 20.51
Tak proč to sem píšeš, když bys to lépe neřekl
. Hele fakt stim už sekni, začíná to bejt moc. Sice sranda je sranda ale už mě bolí břicho. Už to prosimtě nezhoršuj
)
Červenec 15th, 2010 at 20.51
Tak já ti řeknu, když tak hloupý…. virtální vlastnictví kluku, nebo si snad myslíš, že na placce hardisku pobíhavají miniaturní vojáci
Červenec 15th, 2010 at 20.58
2c0rrupt & Shang: OK kluci jako buci, ja to vzdavam…utloukli me urovni vasich genialnich odpovedi, na tohle fakt nemam…zkusim lobotomii a pak se vratim…povedeme rovnocenne diskuze
chvilku jsem myslel ze se pobavim…ale prd, priste zkuste nejaky omezeni…treba ze nebudu moct pouzivat souhlasky, nebo ze to budu diktovat Stevie Wonderovi…
Červenec 15th, 2010 at 21.04
Hlavně nezapoměň se zapsat do základky, slyšel jsem že tam učí interpunkci a diakritiku
Červenec 15th, 2010 at 21.07
2Shang: a nemel bys kontakt na tu svoji?
viz „Hlavně nezapoměň“ ja vim, ty to dohanis za me…notabene hacek sem, hacek tam…nic to nestoji a nikdo te v jejich pouzivani neomezuje…
Červenec 15th, 2010 at 21.09
Bastarde, Bastarde, kdybys věděl co notabene znamená, věděl bys že si se zase sám ponížil
Červenec 15th, 2010 at 21.20
To jestli jsis nevšiml, dělá celou dobu.
Červenec 15th, 2010 at 21.20
2Shang: chapu ze te pouzit dvou pro tebe naprosto neidentifikovatelnych slov jako je „interpunkce a diakritika“ natolik mentalne vycerpalo, ze dalsi vyuziti toho sposteho slova „interpunkce“ uz neni mozne…a verim ze si tomu nejakej cas na wikipedii venoval…
jinak ze i ty jsi nevis uplne vsechno (coz je sice nepochopitelne, ale i to se stava), pak ver ze me uziti slova „notabene“ je spravne…
!!SPOILER!! http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/notabene-nota-bene
Červenec 15th, 2010 at 21.25
2c0rrupt: hele ja vim ze se snazis se zapojit nejak na urovni, ale i kdyz je Shang intelektualni troska, jeho kvalit ani vzdalene nedosahujes…l0ser, tak je to spravne…tohle pouzivej jako nick kterej te charakterizuje…
Červenec 15th, 2010 at 21.28
Vytrvalý klučina to je!
Červenec 15th, 2010 at 21.33
Červenec 15th, 2010 at 21.43
tak dobrou bukvatyri…a delejte se sebou neco, takhle budete do konce zivota tahat basy s pivem, nebo lidem vnucovat zivotni pojisteni…
Červenec 15th, 2010 at 21.45
no bukvatýři
nevim kdo tu vytahoval fotky
už zas si začínáš sám sobě sám
. A nevim co budu dělat časem ale ted pracuju v ITčku na 1.LF. Univerzity Karlovy
. Ale pivko mám rád to jo.
Červenec 15th, 2010 at 21.54
2c0rrupt: hodil jsem to do g00gle translatoru, ale ani ten si s tim nevedel rady…
„…už zas si začínáš sám sobě sám…“
a to jsem zkousel jidis i svahilstinu…ale preklad do urdstiny vysel pekne
„اب پھر آپ خود ہی کر رہے ہیں“
Červenec 15th, 2010 at 21.56
Bastard právě popisoval svojí práci, apropo podle sebe soudím tebe.
Červenec 15th, 2010 at 22.02
Shangu kurva jdeme do finale, tak jsem myslel ze na zaver vytahnes nejakej vetsi kalibr…ach jo, ja myslel vysi tvyho IQ alespon ty vysoky teploty nejak nafejkujou…zase zklamani, ale to te bude provazet celej zivot…ale treba bys mohl do politiky, tam je fuk jestli si uplne blbej…
2c0rrupt: hele vymenit papir v tiskarne na patuli nezni tak pekne jako IT na 1.LF UK…chapu, tak dobrou
Červenec 15th, 2010 at 22.05
Shangu sakra jdeme do finale, tak jsem myslel ze na zaver vytahnes nejakej vetsi kalibr…ach jo, ja myslel vysi tvyho IQ alespon ty vysoky teploty nejak nafejkujou…zase zklamani, ale to te bude provazet celej zivot…ale treba bys mohl do politiky, tam je fuk jestli si uplne blbej…
2c0rrupt: hele vymenit papir v tiskarne na patuli nezni tak pekne jako IT na 1.LF UK…chapu, tak dobrou
Červenec 15th, 2010 at 22.15
Nevim co je to patule
ale papír si umí lidi v kanclech povětšinou vyměnit samy
Červenec 15th, 2010 at 22.20
samy? seriously?
mate tam koukam prebuchtino…
Červenec 15th, 2010 at 22.26
jo docela jo a u chlapa by to byla ostuda ne
samozřejmě jsem se upsal ale prakticky to odpovídá.
Červenec 15th, 2010 at 23.52
Už toho nechte! Přijdu sem po delší době a tolik flamu. Uzavírám komenty!